i am who i am here

Wednesday, May 4, 2011

KENANGANKU.KENANGANMU

Aku dA AbEs dA prAktikaL,, mCm x cAye jEE aKu dA aBEs diPLoma!!

GUA DA MERDEKA BEB!! Huhuhu~

Alamak,, merdeka, merdeka jugak,, tp rindu lah sama mereka y seangkatan kat penang dulu.. Membe2 rapat aku kat penang,, Ain,, Moon,, Pia,, Nad,, Ecah ngan Mira.. Mcm2 kenangan ade.. Rindu bangat!!!!

NAK TAU X CiTER DR AKU PART 1 DOLU2??
Dulu aku x rapat pon ngan nama y tersenarai kat atas tuu.. Dulu part 1 aku rapat ngan Putri,, Hanie,, Nad(nadira ye,, bukan nadzirah),, ngan Juni.. Part 1 dulu aku duduk hostel baiduri,, sebilik ngan Putri,, Kak Leha ngan Kak Nana.. Teringat zaman part1 buka puasa ngan dorg.. Yg paling aku igt tyme lepas buka puasa.. Tyme tu Kak Nana,, Putri ngan Kak Leha tgh menggila,, merepek sembang pasal “babi”.. Aku tgh solat Magrib tyme tu.. Terbatal solat aku,, sbb dgr Kak Nana ckp “babi tu comel”.. Terus aku lari g solat kat bilik Hanie.. Baru2 ni,, kat sunway,, aku jumpe Hanie,, 1o kali peluk x nak lepas lg.. Huhu.. Da la Hanie ngan Ayie tyme tu.. Lame duh dorg,, dr sekolah smpai skarang.. Jeles I taw.. Sayang nye aku x dpt jumpe Nad ngan Junie..
Nak tau?? Part 1 lg da bt keje gila.. Kitorg g pulau naek rapid kot.. Bayang kan la camne kitong ley survive gune bas rapid kat pulau tu.. Pastu sewa hotel D’FERINGGI.. 1 mlm seratus.. Sewa 1 bilik pmpn,, 1 bilik lelaki..


PENYU


NAIK PART 2 LAK,, AKU DA RAPAT NGAN DAK KELAS AKU,,
Sofia,, Ain,, Moon,, Ecah ngan Mira..
Punca kitorg rapat : KEBETULAN!! Huhu..
Ain,, Moon,, Ecah ngan Mira mmg da apply sbilik pon.. N dorang pon mmg dpt sbilik.. Aku lak,, x tersenarai pon dlm kolej Baiduri tu.. Tyme daftar aku ikot je bontot dorang.. Naseb nama aku xde dlm list,, free2 aku dpt baiduri,, siap blh pilih bilik lg.. Aku pilih la bilik y dekat ngan dorg.. Aku sebilik ngan Paie ngan Elly.. Sorg dak Tourism,, sorg lg Letrik.. X lama lepas tu,, pia ada masalah ape ntah,, nak maen tuka2 bilik.. Dy pindah bilik ngan aku.. Naseb boleh.. Start dr tu,, aku ngan pia rapat sangat2.. Aku pon sayang Pia sangat2!! Hihihi~

HIJAU


MANDARIN CLASS

BILE DAH PART 3,, KITORG SUME TERCAMPAK KE MUTIARA,,
Kitorg apply lg kolej utk sem ni.. Letak abes sume borang dlm 1 smpul.. Tyme tu dgn harapan blh la nak dpt serumah kat mutiara nnt.. Tp harem.. Huhu~ Terpisah jauh lak tuu.. Aku la y paling sedey.. Sorg2.. Mira serumah ngan Ecah.. Ain,, Pia ngan Moon.. Aku sorg2.. Even da bercerai berai mcm tu,, aku ngan Ain,, Pia,, Moon still seblok.. Yg memisahkan kitorg just tgkt jee.. Hehe.. Tyme tu Nad tercampak ke NR,, dy apply kolej.. Bestnyee dy ley pilih sndr nak dok rumah mane.. Kbtulan rumah aku ade kosong.. Ape lg,, serumah la kitorg jwbnye.. Start sem ni lah,, Nad masuk geng kitorg.. Geng WLG!! Hehe~
7 GADIS IN 1 KANCIL??


JUSCO KU


DFSM


MASUK PART 4 LG BEST,, DPT SRUMAH TUJUH2 ORG.. TERBAEK WOK!!!
Part4 ni,, Mutiara da jd milik kami!! Haha.. Kitorg duduk blok intelek(kot),, x igt nm blok.. Duduk tgkt 1.. Aku 1 bilik ngan Moon n Nad.. Mira,, Ecah n Pia sebilik.. Ain sorg2.. Sbb bilik Ain duduk tu pon kecik je.. Sem ni la kitorg ade kitchen,, housekeeping,, ngan serving.. Byk gak la kenangan sem ni.. Sampai da x ingat ape kngan yg nak ditulis tu!! Hahaha~
MATRIK KAD


MEREKA GILAR!


HOTZZZ


SEM5 KITORG DA DEWASA!!!! DOK RUMAH SEWA KOT.. GILE AH,,
Sem 5 kitorg menyewa.. Sbb kolej da x nak terima da kitorg.. Sedey kan!! Tyme ni aku sebilik ngan Pia,, Moon,, Nad.. Ecah ngan Ain.. Akma ngan Ilah.. Naek sem 5 jgk ktorg jd rapat ngan dak2 kelas.. Group A ngan Group B bergabung lalu meletup!! Huhuhu.. Best lah RUMAH PAKCIK ILYAS tu.. Jiran pon best.. Igt lg tyme study week,, Pia,, Moon ngan aku menggila layan lagu Hindustan sambil study.. Last2 x study pon!! Sbb Moon ngan Pia gila Hindustan.. X tahan nye dorag hafal kot lagu tu.. Ternganga aku tgok.. Aku da la lgsung x layan Hindustan..
BOBA TEA GULP


SNAP.SNIP.SNUP


PANGKOR ISLAND WITH LURVE


SEM6 DA START PRAKTIKAL..
Aku ngan Ain menyewa kat Apartment Permata.. Moon ngan Pia tggl kat umah aku.. Kwn kan,, x kan nak biar dorg merempat.. Hihihi~ Jan marah ha… Jalan2 pusing abes 1 penang.. Bak kate pia,, kitorg cover 1 sem punye jln2..

APE2 PON,, TERBAEK LAH KNL KORG.. PIA,, MOON,, AIN,, NAD,, MIRA,, ECAH.. KORANG SENTIASA ADA TYME SUSAH DAN SENANG.. WE ALWAYS TOGETHER-GETHER.. hehe~
GERENTI AKU RINDU KAT HAMPA SEMUA!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment